dinsdag 24 augustus 2010

Boeren Wijfie (Farmers Wife) updeet 2

En zo was het ineens de 24e en was ik "te laat" voor een updeet van mijn boeren wijfie! Ik had me wel een goede rede, ik zat afgelopen weekend in Brugge.

Ik heb niet veel gedaan aan mijn boeren wijfie, ben wel aan t denken geweest over hoe ik de sashings ga doen. Ja ik weet het ik begin net aan de top maar ik had een quilt gezien met broderie sashings ertussen en die was ZO MOOI, maar helaas veel te chique voor mijn Boeren Wijfie! Ja wat moest ik dan!@# HELPIE, prakkedenk kraak piep en met de hulp van een lieve quiltvriendin gaat dit het worden, tis een beetje meer landelijk (lol)


Nu eerst de wasmachien aan t werk zetten, en dan op naar de kneedgozer. Daarna door voor boodschappen want ik mag weer zelf achter de pannen vanavond en ach dan liggen er nog wel een paar klusjes te wachten!

fijne dag,

12 opmerkingen:

Diana zei

Ik ben benieuwd naar wat voor quilt dat was met die broderietjes! Ik ben het met je eens dat de Farmer's Wife daar eigenlijk te stoer voor is.
Zoals je het nu gepresenteerd hebt met die sashings vind ik erg mooi. Nog eens even goed nadenken over hoe ik de mijne wil maar dat bepaal ik pas echt als de blokjes af zijn.

Gerda Hartman zei

Ik vind het er zo erg leuk uitzien. Had je zondag al gemist, maar je had inderdaad een hele goede reden (lol).

Marjan zei

DIt wordt wel geweldig mooi, zeg, met deze sashings! Prachtige kleuren bij elkaar. Weer een bijzondere quilt in wording... Veel plezier ermee! Groeten,
Marjan

Peti zei

Ik vind het heel orgineel zo met die verschillende sashings, en inderdaad lekker stoer! succes met de wasmachine en tot later!

Wilma Kuin zei

Ja dat is prachtig!! Oh ik wil zo graag...
het boek ligt hier al klaar met de stofjes erbij.....
:o)

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk om te zien hoe verschillend al die farmers wife quilts worden. Je hebt ook al zulke leuke kleurtjes gekozen. Ik maak ook steeds meteen twee sashings aan elk blok, dat scheelt en saaie klus aan het eind. Deze rode sashings zijn leuk, veel plezier met je volgende blokken!

Inge Slaats zei

Hoi Else,

Ben ik weer eens! "Hep" (om jouw woordje te gebruiken, zo leuk....)even weinig tijd gehad om blogvriendinnen te bezoeken, te druk met mijn eigenste blogje en vooral met het maken van dingetjes om op dat blogje te laten zien.
Maar goed, ff reageren nu.
Wat een keigezellig POP-dagje heb je gehad bij Dorry, tenminste dat begrijp ik uit je verslag. Goh, al die meisjes daar zo vrolijk op de foto. Jammer dat ik daar nou niet bij was ggrrrrr.....ik kom veel te weinig bij Dorry. Gelukkig mag ik zaterdag weer samen met zusje. Ik begin afkickverschijnselen te krijgen (kriebeltjes en zo, hihi....)

Nou en dan "hep" ik even de sashings van je boerenwijffie bekeken. Helemaal leuk, houwen zo!

Fijne avond verder, ik kom ietsjes sneller weer terug. OK?
Ik ga nu snel een bloemetje maken voor morgen, pffff....

Doei,
Inge

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi!!! Leuk, verschillende stofjes als sashings! En je blokken zijn ook erg mooi, verbazingwekkend toch dat de quilts zo verschillend gaan worden. Maar allemaal mooi, vind ik.
Ik hoop, dat je weekend in het mooie Brugge leuk was, maar dat zal vast wel.Ben je nog in quiltwinkels geweest?
Ja, na zo'n weekend moet je weer even wennen, maar gelukkig gaat dat altijd gauw.
Groetjes, Cisca

Yvonne aka sommeke zei

Ik las over dat TOP-POP-dagje bij Dorry! Gezellig!
Je Boeren Wijfie krijgt leuke sashings!

Anoniem zei

Wat wordt je boeren wijffie leuk Else! Ik heb al zo lang over die quilt getwijfeld. Hoe meer ik er over lees hoe meer het begint te kriebelen. Leuke stofjes gebruik je ook!

gerda zei

twordteenplaatje!!!!!!!!!!!!!
fijne dag;0)

Guusje, zei

Wat wordt je wijffie mooi en weer die mooie kleuren waar ik helemaal fan van ben.