donderdag 19 augustus 2010

Kei gezellig PoP bij Dorry

Hep me toch een KEI gezellige dag gehad bij Dorry in Tilburg echt POP uhh TOP! Voor een verslagje ga effies langs bij Dorry of Goof "of wast nou toch RUBY W. waar ik naast heb gezeten?" en Shirley was er ook nog met Miranda en uhh Petra t leek wel klein-blogland. Ik duik even een paar dagen onder, fff bijtanken!
kom maar op met die camera!

Ohhhhh ahhhh hij is MOOI!

Oh voor ik het vergeet, mij kleine zusje en ook MIRANDA zijn morgen jarig!!!
Meisjes Gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes erbij, en een FIJNE dag.

Tot gauw,
dikke knuffels van mij

12 opmerkingen:

Miranda zei

O jee, wat was het toch een gezellig middagje daar bij Dorry zo met zijn allen. En wat hebben we genoten....ik zit nog steeds met een smile op mijn gezicht terug te denken aan ons gezellige middagje. En maar lapjes aaien...want ik heb heerlijk zelf mijn kadootje voor morgen mogen kopen!
Bedankt lievertje voor je felicitatie's want inmiddels ben ik nu echt jarig!

inge zei

ik las het net al bij Miranda, wat leuk, zo'n dag met al die ontmoetingen!

Daniëlle zei

Hé Else, bedankt voor de foto's, gaaf joh!!! Gefeliciteerd met zusje!! Dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten! Je had een heerlijk dagje gister, sudder nog maar even lekker na!! XXXD

Marijke zei

Wat een gezellig dagje heb je gehad, wat leuk en mooi zijn alle POP's aan het worden en geworden. Jammer genoeg is het voor mij te ver weg anders had ik er graag bij willen zijn.
groetjes Marijke

Mascha zei

Ik had het gelzen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
Fijn weekend.
Groetjes Mascha

Juicybear zei

Leuke dag heb je gehad zeg.
Alvast gefeliciteerd met je zusje.
Groetjes Anneke ^..^

gerda zei

plopperdeplop!!!...oh nee dat is wat anders..;0))
maar vast zo gezellig...wat ziet het er allemaal leuk uit...en Goof zonder donkere zonnebril..;0))
fijne dag

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. Ik ben werkelijk stikjaloers!!
:o)

Wat ben je trouwens slank geworden, Else!!
Goed gedaan vrouwtje!!

Guusje, zei

Van harte met je zusje en wat ziet het er allemaal gezellig uit. Lijkt me idd een dag met een gouden randje.

Marjan zei

Leuke verhalen, leuke foto's! Geweldige dag geweest dus. Geniet nog maar even lekker na (en nog gefeliciteerd met je zus!). Groeten,
Marjan

Peti zei

He Else, nog gefeliciteerd met je jarige zusje! Leuk om je gezien te hebben 'in het echt' maar je lijkt zo sprekend op de foto, dat het was alsof ik je al kende. Hoe is het met de nieuwe lapjes voor je boerenwijfie? Zijn ze al verwerkt?

katrien zei

Wat een leuk dagje heb je gehad.