maandag 16 augustus 2010

Journey of a Quilter van de zusjes

Daar was ze weer, effies een paar weken rust op tandarts gebied! Ik heb van het weekend flink door geborduurd aan mijn Journey of a Quilter. Blok nr 8 is klaar, en nr 9 is ook al een stukje onder weg.

blok 8

blok 9

Zo ziet mijn top er uit tot vandaag (lol) zien jullie het paarse randje bovenaan, dat komt strakkies rondom! Er moest iets meer dan alleen een crème rand en dit is het geworden. Om de crème rand komt dan weer een paars afsluitbiesje van verschillende paarse printjes/tintjes.


Met de top van zusje gaat het ook lekker, zij moet nog een paar kleine hartjes langs de kanten borduren. De top zit al helemaal in elkaar, ik vind m VRESELIJK LEUK!


En zo fröbelen we samen lekker verder op de donderdag avonden, a.s donderdag gaan we iets met kerst doen! Ik heb de kerstsokken alvast te voorschijn gehaald, zouden ze dit jaar kunnen hangen? kga mijn best doen, hohoho.
Patroon Bobbin

Mooie dag verder,

13 opmerkingen:

martine zei

Paars en blauw, dat vind ik zo'n mooie kleurencombi.

katrien zei

Gaat heel mooi worden met dat randje.

Miranda zei

Het wordt al heel wat...prachtig Else....dikke knuffel

Rina zei

Wat ontzettend leuk dat jullie gezusters zo samen werken. Ik zie mooie dingen ontstaan. Veel plezier weer donderdag.

inge zei

mooi hoor, en leuk om hier samen aan te werken!

Mascha zei

Wat zijn jullie goed bezig. het ziet er zo mooi uit. En hohoho veel plezier aanstaande donderdag.
Groetjes Mascha

Juicybear zei

Ik vind ze allebei super worden hoor, heel mooi ook de stofjes.
Groetjes Anneke ^..^

quilting Jeannet zei

Mooi hoor Else met dat paarse randje, dat maakt het wel af, vind de hele quilt sowieso erg mooi geworden, en sucses met je kerstsokken, ik werk hard door aan mijn kerstquilt...Hohohoh

groetjes, Jeannet

Dorine zei

Wat ontzettend leuk dat jullie zo samen aan dezelfde quilt bezig zijn.
en ja de kerst komt er al weer aan
asl je nog veel wilt maken
groetjes Dorine

Yvonne aka sommeke zei

Die zussen-samenwerking doet het goed, prachtige quilts allebei!
En natuurlijk lukken die sokken nog voor deze kerst! Ja toch? ;-)

Marjan zei

Mooi hoor! En dat paarse randje... mmm... ik ben gek op paars! Nu al weer leuk, toch, de kerstsokken!
Groeten,
Marjan

elsbeth zei

Leuk Else! Gelukkig dat het weer goed met je gaat. Doe mij ook zo'n kaakgozer aub ;-)!

Guusje, zei

Wat wordt je Journey mooi. Je bent er al ver mee. Die van je zus wordt ook steeds mooier. Leuk dat jullie dit samen doen en spannend kerstsokken. Die komt dit jaar vast af je bent al zover.