woensdag 22 september 2010

Boeren Wijfie updeet 3 en Blommen

Jullie hebben vast wel gemerkt dat het hier effies stil is geweest! Eerst waren er probleempies met de computer "dh was een beetje dom geweest" en daarna kwam de griep op bezoek! Gelukkig voel ik me al weer iets beter, nu beetje bij beetje het huishouden weer bijwerken en daarna weer eens de draad proberen op te pakken op handwerkgebied. Want er kwam naar weinig uit mijn handen de afgelopen weken, khad er echt geen zin in!

Nu eerst maar eens een updeet van mijn Boeren Wijfie, weer 2 blokken erbij! (die lagen gelukkig al te wachten) Stand tot nu toe; 10 blokken.



Klik onderaan dit berichtje op label "boeren wijfie" voor mijn andere blokken!

En dan is het "bloemen woensdag", ik heb er 3 bloemen bij! Oké 1 heel KLEINTJE (lol) Het maken van die kleinste bloemetjes is echt een gepriegel, maar het resultaat is naar het zin van dit meisje.

Wat ik er mee ga doen? het is de bedoeling dat de kleintjes in de rand komen!

En voor wat lekker bij de koffie kunnen jullie vandaag langs bij Erna .
Hieperdepiep HOERA. Erna van harte gefeliciteerd, fijne 60e verjaardag.



Fijne zonnige dag,

19 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heeee, Else, was net vandaag van plan je te mailen en gelukkig zie ik weer een berichtje, en zels een werkje. Volgens mij zijn er veel mensen ziek geweest wat ik zo hoor, bij mij bleef het tot een stevige verkoudheid gelukkkig. Ik ga Erna eens feliciteren.

Hartelijke groetjes, jeannet

Willy zei

Gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Het was hier idd erg stil. Je hebt weer mooie blokken en blommen om te showen.
Erna van harte met je 60e.
Groetjes

Balsemien zei

Hoi Else, fijn dat je weer beter bent. Leuk je hexagonnen, en die kleintjes erbij! Doet me denken aan je klosjes, daarvan maakte je ook grote en kleine toch?
Fijne dag!

Yvonne aka sommeke zei

Ooow ziek, ik dacht aan vakantie! Gelukkig weer beter dus!
Haaaa, mooie hexjes!

Mascha zei

Ik wilde net als Jeannet jou een mailtje sturen of het wel goed met je ging. Ik had al zolang geen berichtje van je gezien dat ik me zorgen ging maken. Maar hier ben je weer met twee hele mooie blokken en en bloemen.
Groetjes Mascha

Wilma Kuin zei

Oh gelukkig!!! Je bent er weer!!
Mooie blokken... Helmaal mijn kleuren...

katrien zei

Gelukkig ben je nu weer beter.
mooie FW blokjes en wat een kleine hexjes

Franny zei

Volgens mij hou jij van rood!
Leuk je blokken in deze kleurencombinatie.
groetjes Franny

Lida zei

Mooie blokken en de stand is nu gelijk wij hebben er allebei nu tien! Helaas door drukte bij mij geen up-date, maar ik beloof hierbij beterschap! Grappig dat kleine hexje erbij, veel plezier met het gepriegel! Groetjes
Lida

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelukkig dat je weer beter bent, mijn DH heest het ook flink te pakken gehad, maar is ook weer beter. De boerinnekes hebben twee mooie blokken gemaakt, prachtig, dat rood. En dat hele kleine hexje, schattig! Dat zal vast een hele mooie aparte quilt worden!
Groetjes, Cisca

peti zei

Gelukkig dat je weer bent opgeknapt. Ik had je nog niet gemist, want bij mij was het ook erg stil. Maar al 10 blokken! dan moet ik nog hard werken.

Marion zei

Wat heet klein!! Of je andere bloemen zijn erg groot, of dat bloemetje is echt heel, heel erg klein.... Wel heel leuk!!!
En met je boeren wijfie ga je ook prima. Al 10 klaar. Ze zien er weer mooi uit.

dairoosy zei

Wat een mooi blokken van de farmers wife, maar vind je bloemetjes in bloemetjes ook geweldig

Groetjes van een mede farmers wife

Dairoosy

www.dairoosy.nl

Gerda Hartman zei

Je gaat lekker met het boerenwijffie en je blommen zijn ook mooi.

Annelies zei

Hè, fijn dat je computer het weer doet. Je boeren wijjffie doet het goed en ik ga voor het kleinste bloemetje !
Fijne dag.

Diana zei

Wat leuk zeg die roodtinten. Weer helemaal anders. Gelukkig ben je weer beter, tja die griep gaat z'n ronde weer doen. Is op school ook al te merken.
Hoeveel van die hele kleintjes had je gepland voor je bloemenquilt? Wat een precisiewerk!

Guusje, zei

Gelukkig voel je je weer wat beter dacht pas nog er zal toch niets aan de hand zijn? Je hebt weer twee mooi boerenwijffies blokken gemaakt en je bloemetjes worden ook erg leuk. Doe nog maar rustig aan dan wordt het vanzelf weer een beetje beter.

Marjan zei

Rustig aan maar weer! Je blokken zijn enorm leuk en je bloemetjes: prachtig, vooral dat kleintje. Leuk effect!
Groeten,
Marjan

Juicybear zei

Mooie blokjes weer zeg, ook de blommekes zijn leuk en zo'n lief klein pieteputterig ding.
Heel veel beterschap dat je maar gauw weer helemaal de oude bent.
Groetjes Anneke ^..^