woensdag 3 augustus 2011

Krans

2 Weken geleden kreeg ik het pakketje voor 't volgende poppenquiltje binnen, erg leuk hexjes maar die stofjes niet mijn kleur! Ineens schoot me wat te binnen was ik niet "vorig jaar of zo" begonnen met een krans? Ja hoor, bakkie gevonden.

Ik ben lekker aan de prik gegaan

Zaterdag in mijn eigenste winkeltje een stofje opgezocht waarop ik de krans nu aan 't appliceren ben!



Ik ga weer naar beneden lekker fff naast de openstaande keukendeur zitten prikken, heerlijk KOEL! Tis niet de warmte waar ik last van heb, maar de luchtvochtigheid vind ik niet fijn (de hygrometer staat op 80)


Fijne avond, knuffel


Het patroon is van Wendy Vosters, je weet wel van de Patronenpost!
http://www.wendyvosters.com/freepattern.htm

16 opmerkingen:

Ik ben Esther zei

Vreselijk he die hoge luchtvochtigheid...ik vind het ook vreselijk!
Superleuk je krans!!!
groetjes Esther

Miranda zei

lieffie!!!

katrien zei

Wat een leuke.

Berna zei

Hier ook al zo klam. Vinden mijn spieren echt niet leuk!
Je kransje is een leukerdje. Zo zie je maar, quiltsters zijn hele creatieve mensen.

Anoniem zei

Hoi Kanjer,
Dat ziet er toch weer heel leuk uit.
En lekker zo'n eigen winkeltje op zolder, waar je lekker kunt snuffelen tussen de stofjes.
Zo kom je nog eens wat tegen.
Bedankt voor het kaartje, dat is leuk thuiskomen.
Knuffel, Anja

Willy zei

Het kransje is mooi en staat leuk op die ondergrond. Fijn zo'n winkeltje in huis.
groetjes

Annelies zei

Wat boffen we toch met onze eigen winkeltjes. Heerlijk hoor zo aan de prik. Fijne dag ! Ik zit zo weer in een klamme trein naar het Amsterdamse winkeltje.

quilting Jeannet zei

Prachtig opgelost met je eigen Else stofjes, het is voor mij DE reden om nooit mee te doen aan patronen incl. de stoffen, dat valt mij altijd tegen omdat ik teveel een eigen smaak heb. En ja, tis erg vochtig, niet zo fijn voor de reumatische klachten.

groetjes, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Dat wordt een prachtige krans Else!

Mascha zei

Wauw Else, wat is dit mooi en heel fijntjes.
Super.
Groetjes Mascha

Lida zei

Ja die luchtvochtigheid is hier ook de boosdoener, vandaag even mij druk gemaakt en kon direct weer onder de douche! Getver! Maar jouw karns ziet er erg gezellig uit en die kleurtjes, beeldschoon! Fijne avond nog, knuffel
Lida

Guusje, zei

O wat wordt dit een mooie, wat goed dat je de krans weer zover afhebt hij wordt prachtig. Zo herkenbaar ik spring ook van de ene naar de andere quilt. Nou vochtig was het had er ook veel last van.

Erna zei

Een woord PRACHTIG!!!!!
Goed weekend. Groetjes, Erna

Hennie zei

Wat een prachtige krans Else! ! !
Fijn weekend Hennie.

Shirley zei

Wat een schatjes zijn ze toch, die kleine hexjes, en leuk dat je al een bakkie had liggen van vorig jaar.

http://quiltatelierlawi2000.web-log.nl/ zei

Else, je krans is geweldig leuk.
Wat een leuk uitje heb je gehad, maar ook leuke aankoop heb je gedaan in Spakenburg.

Lieve groet Willie