maandag 30 juli 2012

Zaterdag had ik een SUPER gezellige dag met de "Gooise vrouwtjes". Om 10 uur zaten Carina, Rennie Yvonne en Yvonne hier in de keuken aan de koffie. Ik kreeg een mooie bos bloemen en een lief gastendoekje helemaal TOP. (bedankt kanjers)

De klossen van mijn mannetje kwamen boven tafel mijn breiwerk werd bekeken en daarna heb ik de meisje een kleine tour door ons huisje gegeven (lol) Nee, geen foto's bij mij, maar bij Yvonne en Rennie ik moest showen.

Toen moesten we toch echt verder en samen reden we naar Steekjes en Kruisjes. Wat een heerlijk winkeltje, ja ook voor mij die er vaker komt. Marijke en Gonnie zijn zulke schatten, koffie, koekje, glaasje watertje echt top! Oh en willen jullie op de foto, ga maar op het bankje zitten (lol) De Gooise meisjes hebben er leuke dingen gekocht, ze komen vast voorbij op hun blog.
Ik maakte tussendoor nog even een foto van een mooi borduurtje van een klant! (ze leest hier mee, lol)

Ondertussen begonnen onze buikjes te protesteren "Bammetjes tijd". Net buiten het dorp kreeg Carina een idee en wat voor 1. Hup hier rechts en dan over de brug en ja hoor daar zaten we lekker buiten in de Theetuin van Eemnes, wat een leuk plekkie zo dichtbij huis. En het eten, HEERLIJK en je zit er niet alleen er lopen kippetjes om je heen in alle soorten en maten. En er is een leuk winkeltje, een aanrader als je in de buurt bent.

Toen we al het lekkers op hadden gingen we over de dijk verder, sight seeing Eemnes. En voor we het wisten stonden we in Bunschoten-Spakenburg om de tentoonstelling te bekijken van quilts gemaakt met klederdrachtstof. Bij Rennie zijn foto's te zien (balkje links op haar blog)

Daarna voor een afsluitertje naar het centrum, het was HEERLIJK.
Lieve Gooise vrouwtjes heel erg bedankt voor de gezellige dag, ik kijk al uit naar onze volgende ontmoeting. Rij voorzichtig, dooeei

Toen ik thuis kwam had dh nog een verrassing, hij had gewerkt aan.... nee, niet vandaag meer een ander keertje laat ik dat zien! Nu ga ik eerst de strijk te lijf, maar dat is goed te doen ik zet de tv aan met Olympische Spelen.

Fijne dag,
Dikke knuffel

18 opmerkingen:

Martine zei

Leuk uitje hadden jullie.
En die theetuin ga ik onthouden.
Als manlief weer eens die kant uitrijdt..........
Strijk ze en groetjes

Rennie zei

Ik ben nog steeds aan het nagenieten. Gelukkig kan jij ook dingen direct positief draaien. Tja als ik dan toch Olympische Spelen moet wil kan kijken, kan moet en wil ik wel gelijk strijken. Have a nice day GVTje!

quilting Jeannet zei

Wat een heerlijke Gooise dag! enne....heb je nou mijn vriendschapsverzoek van FB al ontvangen??????

Marijke zei

Wat een super leuke dag met gezellige meiden!
groetjes Marijke

sylvia zei

mmm, wat een gezellig dagje!
Met lekkere dingen .......;)
En jij zit dus op Facebook: haha, nog meer tijd achter de computer!!
Ikke nie, hoor!!
Strijkse, groetjes, Syl

carina zei

He die Else, beetje bijgekomen??
Was een gezellig dagje he.
leuk je fotos Besos Carina

Anoniem zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie samen gehad, en je mooie blauwe glimmende verjaardagscadeau is natuurlijk helemaal super!

Annelies zei

Ziert er heel gezellig uit !!

Willy zei

Oh Else wat een leuke en gezellige dag. Je raad nooit waar wij zaterdag heen wilden gaan (ging helaas niet door), maar dan in omgekeerde richting.
Groetjes,

Yvonne zei

Oei....die ijscoupe, als ik daar nog aan denk...hemels! Het is nu weer crackertjes tijd hoor!
Het was super!

Anoniem zei

Hey Kanjer,
Wat hebben jullie een geweldig dagje achter de rug, heerlijk.
Dat is nog eens genieten.

Liefs en knuffel,
Anja

katrien zei

Wat een gezellige dag.

Inge zei

Meisje Huizen, ik heb nu overal die verslagen gelezen en...... IK BEN HELEMAAL NIET JALOERS, zucht.... wel dus. Wat een dag, wat leuk en gezellig en top! En nu ook nog op Facebook, helemaal leuk ondanks dat het meer compu-tijd kost. Ik vind het er gezellig. Het is allemaal wat sneller dan bloggen. Even snel wat vertellen of showen? Huppetee, naar FB.
En nu ga ik eten. Deze reactie komt via mijn foon. En nu maar hopen dat je hem niet zeven keer krijgt, zoals laatst iemand LOL

Doeiiiiii,
Truusje

Guusje, zei

Wat een leuke en mega gezellige dag hebben jullie gehad. Wat leuk om er even van mee te mogen genieten.

Berna zei

Uiteraard al wat verslagen gelezen over deze topdag. En ook hier een enthousiast verhaal. Geniet er maar lekker van na.

Miranda zei

Wat heerlijk toch om zoveel lieve quiltvriendinnetjes te R'daal!

Miranda zei

Nou duidelijk iets mis hier. Even verder dus...lieve quiltvriendinnetjes te hebben en te mogen genieten van elkaars maaksels en gezelschap. En nog van harte gefeliciteerd lievertje. Dikke kussen uit...R'daal

Annie Kingma zei

Mooi uitje, en een gezellig verslag.
Ik las nog een blog hier over.
Groetnis Annie