vrijdag 19 oktober 2012

Yes gelukt, kan jullie 2 affo's showen. NEE, geen quilterige of toch een beetje (lol) Eerst heb ik flink zitten mieren met de rits en toen die er na het zin in zat
 
Keek ik aan de binnenkant en dacht, gaat m niet worden. Leuk hoor etuitje maken maar hoe ze dat mooi wegwerken staat niet in het boek.
Maar zoals vele van jullie weten ben ik niet voor 1 gaatje te vangen en ben gaan freubelen
 
Het duurt effies maar dat is het eindelijk naar het zin van deze mieren..... PIEP.

 
En dan mijn haakwerk, de sjaal (en patroon) kwam ik een paar weken terug tegen op de site van "blij dat ik brei". Die kleuren helemaal FLIEFT en zo is het gekomen, garen besteld en aan de slag gegaan. Hij of is het HET is af en zit LEKKER en de dames die hem al gezien hebben zeiden "staat je goed" bloos. Dan ook maar op de foto, heb de leukste eruit gehaald. Nu weet ik waarom ik dh niet achter de camera wil, ik vindt mezelf nooit leuk erop staan.



Morgen komt zij op bezoek en gaan we ook even aan bij de meisjes van Steekjes en Kruisjes. Zo leuk, dat mag ze niet missen.
 
Alvast een heel fijn weekend, geniet van het heerlijke weer, knuffel

18 opmerkingen:

carina zei

Je tasje is super leuk geworden echt heel bijzonder mooi. Je sjaal ook en hij staat je goed en je staat er goed op hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik ook liever fotos neem. Goed weekend groetjes carina

Bernadette van gils zei

leuk tasje en lijkt me inderdaad friemelen om binnenkant af te werken
waarom sta je niet goed op de foto?? is leuke foto met mooie vrouw en mooie sjaal, alhoewel ik zelf ook vind dat ik altijd stom op foto's sta hoor ik maak ze liever zelf van anderen
groetjes
Bernadette

Annelies zei

Wat een leuk en lief tasje en je sjaal, een plaatje.

Berna zei

Wat een schattig tasje en een mooie warme sjaal. Van beide zul je veel plezier hebben.
Goed weekend.

Mascha zei

Wat een leuk tasje. Ik zie er altijd tegenop om het te maken. Je sjaal staat je erg leuk. de kleuren passen mooi bij jou.
Groetjes, Mascha

Anoniem zei

Hey Else,

Wat is dat tasje gaaf geworden, echt een topstukje friemelwerk van je. Klasse! En een prima oplossing voor de afwerking, top.
De sjaal is ook mooi geworden en staat je goed.
Fijn weekend,
Anja

Anoniem zei

Nu nog in het echt superleuk het tasje ,en de sjaal heel erg mooi!!!!. Groetjes veel plezier bij morgen. Sonja.

Yvonne zei

Wat is je tasje schattig geworden! Echt een snoepie! En die sjaal, prachtig met die kleuren, helemaal mijn stijl! En ik denk hetzelfde over foto's maken hoor maar er is niets mis met de foto van jou hoor! Je bent je eigen lieftallige zelf mét mooie sjaal!

Anoniem zei

Hoi Else,
Wat een enig tasje.
De sjaal staat je ook prima.Och en jezelf op een foto zien is vaak even slikken.

Fijn weekend,
Liefs, Anita W.

katrien zei

Wat een leuk tasje is het geworden.En wat een pracht van een sjaal.

quiltsathome zei

Je tasje is enig en ik vind dat de sjaal ook heel mooi bij je kleurt !

Shirley zei

Beeldig tasje, werkelijk geweldig! En die foto met de sjaal, het eerste wat ik dacht was: "mooi die bloemen in je haar." en daarna:"wat kijkt zo boos naar de camera!". laat je dh meerdere foto's maken, een stuk of 10, dan wordt je vanzelf wat elixer, beetje lacherig, en dan komt het wel goed. Desnoods dat hij uit de kleren gaat, dan kijk je vast minder streng.

sylvia zei

wat een beeld van een tasje, echt toppie-leuk!!
en handig opgelost, zo! Creatief mens......;)
sjaal ik ook mooooiiiiiii, ik ben nog niet zo ver, hoor!
en ja, je kijkt streng terwijl er in het hele huis van die vrolijke fotos van je hangen......dus het kan wel.........;;))
veel plezier vandaag met Daantje!!
liefs, Syl

Rennie zei

Nou Else niets mis met die foto hoor. Die sjaalnhad nooit zo mooi uitgekomen als jij hem niet om had gehad. Beiden zijn een plaatje en dat tasje ook. Snoepje! Dikke kus en doe de groeten aan Daniëlle.

Jeanet zei

Hoi Else,
De sjaal staat je prachtig!:-)
Hartelijke groet,
Jeanet

Wilma Kuin zei

Leuk tasje,.. en je staat prachtig op de foto!!

Elsbeth zei

hoi else, wat een prachtige sjaal is dat geworden!!!

josephine zei

En ik vinnum ook heel mooi! Wat was dat lachen he, toen jullie voorbij reden!!! Toeval bestaat niet, zeggen ze?