woensdag 30 april 2014

FF bijkletsen voor ik weer een maand verder ben. Er zijn weer wat blokjes voor Sjaantje bijgekomen de afgelopen dagen. Dit zijn alle blokje tot nu toe;
Vertelde ik in het vorige blogje dat ik iets af moest maken en dat was deze trui; 
Zit ik s'avonds bij de tv lekker te breien om van deze eenling een paar te maken;  
 
Viel er een verrassing op de mat, BLOOS BLOOS dikke dank je wel knuffel vriendin. Was niet nodig geweest maar ik ben er erg BLIJ mee; 
Zo en nu lekker genieten van mijn verrassing met een kop T. 

Fijne dag verder, 
dikke knuffel van mij

15 opmerkingen:

Berna zei

Mooie blokjes, prachtige breiwerken en wat een lieve verrassing kreeg je op de mat. Geniet er maar lekker van, en van je bakkie t natuurlijk.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooie blokken heb je gemaakt. Prachtige kleurtjes.
Je gaat goed he?
groetjes
Wietske

Elisabeth zei

Prachtige blokjes en een heerlijke trui!

carina zei

Perfecte blokjes! En heerlijk trui met dit weer misschien wat warm eh nou savonds misschien heerlijk om aan te trekken! En die sokken van jullie breister zijn jaloersmakend. Zo knap met die gekke hielen enzo. Lekker dagje byby besos

Plakhuis zei

Prachtige blokjes!! Ik ga dinsdag bij je in de leer! en dan ook meteen ff kwijlen op je mooi wolletje en ik wil je Swingback live zien.....allemaal zo leuk!

sylvia zei

leuke verrassing voor je: welverdiend!!!!! X

Anoniem zei

Mooi, mooi, mooie blokjes, prachtige sokken, supertrui en een geweldige verrassing op de koop toe!
Dat is genieten!
Liefs en knuffel, Anja

Klazien zei

Ja Else wat een mooie kleur wol heb je gekregen. En ja je begrijpt het al ik krijg ook steeds meer zin om mijn dear jane weer op te pakken. Het is zo leuk om te doen. Enne veel plezier volgende week dinsdag...

Groetjes Klazien

Noa zei

wat ben je alweer ver en mooie trui gebreid super

Yvonne zei

Breien en blokjes, volgens mij een perfecte combinatie van in- en ontspanning. Leuke trui!

Annie Kingma zei

Mooi zijn de blokjes.
Ook het breiwerk is super mooi.
Zo lekker handig avonds de breipennen.
Heel mooie verrassing, war ga je er van breien of haken.
Groetnis Annie

katrien zei

Mooie blokjesen wat een leuke trui.

Marijke zei

Hihi zou precies het zelfde geschreven hebben als Katrien hierboven... uhh.... veel plezier met je trui en het maken van je blokken!
groetjes van Marijke

Guusje, zei

Mooie blokjes heb je gemaakt en wat een prachtige trui. Wat heerlijk zon verwennerij.

Marjan zei

Wat een geweldig mooie trui! Je blokjes vind ik prachtig...