woensdag 7 mei 2014

Het word weer een wollig blogje vandaag kan er niets aan doen. Het is er echt wel weer voor een paar lekkere sokken aan je voeten. Al heb ik zo af en toe last van opvliegers mijn voetjes blijven KOUD. Van deze rode sok is nr 2 onderweg voor dh;
En gisteren kreeg ik sokken breiles op een rond breinaald, puf zucht wat een gedoe had het gevoel of ik dronken was. Maar Heleen ging gelijk met mij op en zei volhouden kwestie van wennen en zo was het na wat rondjes toch wel grappig;
Wat zeg ik, ik heb m door en kijk hier eens een mooi begin van de "koffie verkeerd sok" die nu even in mijn project tasje verdwijnt want eerst moet de rode sok voor mijn lief af;
Fijne week verder.
Knuffel van mij

11 opmerkingen:

marga zei

Ik vind het een hele prestatie breien met een rond breinaald.
Sokken breien doe ik nog steeds op 4 pennen dat gaat mij prima af dus laat het maar zo.
Worden wel leuke sokken hoor met die kleurtjes en met dit weer heerlijk warm aan de voetjes.
Groeten
Marga

Marijke zei

Leuk met de gebreide kabeltjes!
groetjes van Marijke

Yvonne zei

Heerlijk doe sokken Else en dan vooral in die schattige kleurtjes, die wil je toch nooit meer uitdoen!

Judith zei

Breien ik kan er niks van, maar zulke warme sokken zijn natuurlijk heerlijk. Opvliegers..... Brr ik gruwel ervan, heb er enorme last van. Bah. Gelukkig hebben we afleiding genoeg, fijne avond

Greet zei

Leuk die sokken. Doet mij zin krijgen om het ook eens te proberen, maar niet met de rondbreinaald, heb geen idee hoe dit moet.
En ja, die afschuwelijke opvliegers, hier zijn ze ook volop aanwezig :).

Phyllis zei

Wat een leuke kleurtjes! En ook nog met kabeltjes, super.
En misschien moeten we een 'opvlieger-club' starten, als ik dat zo lees hierboven, ik doe mee, gedeelde smart is halve smart ;-)!

Ageeth Dorsman zei

Ja, dat kan ik dus echt niet, sokken breien met de rondbreinaald... Maar jouw resultaat is prachtig, en wat een apart steekje, dus heel knap, dat je volgehouden hebt. De rode voor je DH worden ook heel mooi; daar zal hij blij mee zijn.
Groetjes van Ageeth

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Zo te zien gaat het helemaal goed! En de kleuren zijn hartstikke mooi.
groetjes
Wietske

carina zei

Zoals ik al fb zei ik vind het super knap dat je dat kan end at je dat snapt! En van die wegdrijf aanvallen vreselijk!
Nou ja je hebt wel lekkere sokken

Plakhuis zei

Wordt mooie Else!!! Had ook eigenlijk niet anders van jou verwacht! Je hebt gouden handjes.

Anoniem zei

Je gaat weer als een speer, maar is die koffie verkeerd wel in je tasje gebleven?