woensdag 3 december 2014

Al een paar dagen van de grieperige aan deze kant! Er komt naar weinig uit de handjes, zit veel op internet snuffelen, HOE FOUT. Maar oh wat kom je dan weer leuke dingen tegen zoals deze shawl van Wieke van Keulen een Nederlandse ontwerpster van brei en haak patronen. In Januari 2015 gaat ze starten met deze shawl alleen die kleurtjes al zo VROLIJK; 
Op haar blog verteld Wieke (klik hier) volgende keer meer over het garen en de kleurtjes die ze gebruikt heeft. De naam van de shawl "Retro Sampler" ik weet wel wat ik ga doen, "de Kerstman heeel LIEF aankijken"


Maar ook deze deken van Blij dat ik Brei lijkt me erg LEUK om "mee" te breien; 
Weer genoeg gekwijld hier, ik duik weer op de bank SNURK SNURK; 
Knuffel van mij 

10 opmerkingen:

quiltsathome zei

Haha, ja herkenbaar met dat kijken op internet. Bij mij is dat Pinterest ! Zulke leuke ideeën ... ,
Alleen nergens zakken met tijd te koop !

Yvonne zei

Dat zijn al weer een paar goede voornemens voor het nieuwe jaar Else! Lijkt me een prachtige sjaal! Beterschap gewenst, maar snel weer opknappen!

Martine zei

Ga de site van Wieke ook in de gaten houden.
En beterschap , zijn nare wezens die virussen.

Anoniem zei

Hey Else,

Wat is dat leuk hè, die sjaal van Wieke, die kleuren, het patroon (voor zover zichtbaar ) ikwil het ook, ik wil het ook. 😉

Liefs, knuffel en beterschap,
Anja

sylvia zei

Hey Else, dat jij nou veel surft van grieperigheid en daardoor overal verleidingen ziet, moet je ons daar niet mee opzadelen!!
Nu zit ik weer vol verleidingen en ik heb nog zoveel UFO-voorheen-verleidingen.........LOLOLOLOL
Beterschap,lieve meid, dan hou je tenminste op met ons ook ..........enz enz
Liefs van mij

Phyllis zei

Ja, die griep, die is dit jaar ook aan mij niet voorbij gegaan. Hij is een beetje hardnekkig, sterkte ermee!

Wilma Kuin zei

hahaha,... snuffelen op internet moet je nooit doen,..
Je ziet zoveel moois en zoveel wat we allemaal nog willen,...

Snel beter worden meisje,..

carina zei

Waardeloos,dat je ook het virus hebt opgevangen. Maar leve internet hoef je je niet te vervelen inspiratie genoeg.
Ga je lekker achter de vodden zitten hoe is het met onze george? Hahah nu roep jij goed. Lekker in een tassie:)
Nou sterkte met bijtanken grusse

Ageeth Dorsman zei

Dat kijken op internet is echt gevaarlijk... ik had deze verleidingen ook al gespot (omdat ik me altijd zo verveel, als ik oppas op de kleinkindjes, zit ik die dagen veel te veel met de Ipad op schoot...). Die retro-shawl vind ik wel super-de-super, dus wie weet, ga ik daarvoor overstag. Ik denk zomaar, dat jij dat ook gaat doen!
Heel veel beterschap en groetjes van Ageeth.

Anoniem zei

Ja, ik ken ook de site van Wieke. Zo goed. Ik hoop dat je snel herstelt van de griep. Fijn weekend. Groetjes Wilma