maandag 27 maart 2017

In de ban van de Hexagonen ..... en sjatten

Afgelopen vrijdag had ik een gezellige dag, met deze twee sjatten (ik pik m ff van je Wilma) aan mijn keukentafel;
Judith was druk met het tekenen van nieuwe blokjes voor haar vrouwtje Billings quilt waar ze vlgs mij op dit moment een haat liefde verhouding mee heeft. Maar ze is weer onderweg met een nieuwe rand in smul kleurtjes; 
Wilma had deze punt mee om aan te prikken, zo MOOI (die mag op mijn Wil Ik Maken lijst) en haar haakwerk, dat was ook erg vrolijk. Haakwerk en daarop borduurt ze, leuke combinatie (helemaal vergeten foto te maken);
De sjatten namen deze verwennerij voor me mee, LIEF; 
 
 
En ik ben op het moment in de ban van de hexagonen. Heel veel passen, knippen en plakken. En gek op muizen ben ik niet maar op deze flieft, het is een nieuw stofje van Tula Pink;
Voor het huiswerk van de Mary Tolman quilt mag er ook nog een blok met paneeltje bij, denk dat dit het gaat worden;
Gisteren alles bij elkaar gelegd, ff kijken of het wel wat word;
Verder voorbereiden zodat ik weer lekker  bij de tv aan de slag kan;
En als ik toch bezig ben een blok met 5 randen mag ik ook nog maken, muisje mag in het hart van deze punt. Nog even prakkedenken over de groene streep rand, hoe ga ik die neerleggen;
Maar nu eerst verder met huishoudelijke klusjes dan is er vanmiddag vast tijd voor wat steekjes in het zonnetje

Mooie week allemaal, zwaaizwaai 


12 opmerkingen:

Judith zei

Steekjes in t zonnetje! Wat klinkt dat lekker! Vanmiddag in de zon terug naar huis fietsen! Ook heerlijk, fijne dag! Wat was t gezellig!!!!

Carin zei

Leuke gezellige dag zo te zien en je blokken worden enorm leuk. Dat olifantenstofje is ook enig ;-)

Annie Kingma zei

Gezellig blogpost.
En mooi de hexogonnen. leuk stofje.
Denk zo ook wat steekjes in het zonnetje, vandaag eens niet zo'n harde wind.
Groetnis Annie

Guusje, zei

HEt is heerlijk in het zonentje. Wat een leuk bezoek heb je gehad en wat wordt je quilt mooi.

Annelies zei

Wat ziet het er toch leuk uit. Je blijft kijken !

Ineke zei

Lief muisje op het stofje. Hexagonnen, zo leuk om er aan te werken.
Fijne zonnige dagen!

Anoniem zei

Moet wel even wennen aan je kleuren.

Gr Carlijn.

Wilma zei

Een hele fijne dag Else. Dank je wel voor de goede zorgen en boven al de gezelligheid.
Lieve groetjes

Wilma Kuin zei

Wat gezellig zo aan de tafel... heerlijk genieten!

Phyllis zei

He wat gezellig allemaal, gezellige dames, gezellige projecten (ok, Juud heeft even een dip in haar project, maar dat zal wel helemaal goed komen haar kennende), gezellige kleuren (oh wat vrolijk), kortom: gezellige blogpost!

Marja Rijnsburger zei

Wat is het toch heerlijk om samen dezelfde hobby te delen.
En wat een vrolijke stofjes zo bijelkaar.
Groetjes Marja
☉☉☉

Yvonne zei

Gezellig zo'n dagje met Wilma en Judith! Samen quilten en kletsen is toch wel het allerleukst! Je hexagonnetjes zijn weer enig geworden, zo schattig ook die muisjesstof!