maandag 20 maart 2017

Mary Tolman in Amsterdam

Afgelopen zaterdag kwam Inez mij ophalen om samen naar de Haan en Wagenmakers te gaan. Daar hebben we 1 keer in de maand de Mary Tolman bee. Gezellig en je doet er weer heel veel ideetjes op van elkaar. Hier de blokken die voorbij kwamen;
Oh die rand met vingerhoedjes LEUK, volgende keer is vragen of ze daar nog iets van heeft voor mijn vingerhoedjesquilt;
 Een feestje om naar te kijken toch;
Oeps deze hoorde ook nog bij bovenstaande punten, het had zich verstopt;
En deze worden ook heel mooi. Er word zijde in verwerkt en iets geborduurds. De volgende keer zal ik een close-up maken voor jullie;
De blokken hieronder zijn van mijn persoontje, met Tula Pink stofjes als uitgangspunt;
Och en dan vergeet ik de blokken van de juf nog, die met die aap geweldig; 
Hoe gaaf is dit, 3 blokken met hetzelfde stofje maar dan net anders uitgeknipt; 
Dan schuift Elsbeth aan, ze is aan het prakkedenken over een nieuw project altijd leuk om mee te genieten;
Tijdens de Bee mogen we stofjes uitzoeken, dat vind ik altijd een gepuzzel. Deze keer mochten deze lapjes met mij mee naar huis, de meest rechtste komt van de buurvrouw "Birdblocks";
Thuis kon in het niet laten om meteen wat stofjes uit te knippen voor de rand. Daar zijn we nog lang niet maar het is een leuke afwisseling met de kleinere hexagonen;
Voorlopig ben ik weer in de ban van "Mary", we mogen voor April er weer een aantal punten bij maken.

Fijne week, zwaaizwaai

8 opmerkingen:

Carin zei

Wat leuk al die verschillende blokken.

Annelies zei

Wat een leuke quilt om aan te werken.

BezigeBijMirjam zei

Lijkt me heel fijn om aan deze kleurige blokken te werken. Één en al vrolijkheid.

Ageeth Dorsman zei

Wat mooi, al die verschillende "Marietjes"! Het lijken stuk voor stuk wel kleine schilderijtjes, al deze diamantjes.
Geniet fijn van de volgende wybers!
Groetjes van Ageeth.

Yvonne zei

Dat is wel super leuk huiswerk dat je iedere maand meekrijgt! Helemaal geen straf lijkt me en zo had ook jij een leuke Worldwide Quilting Day zaterdag!

Phyllis zei

Blijf het enig vinden, die vrolijke kleurtjes van jou! Weer goede aankopen gedaan en best wel handig he, 2 quiltwinkels op elkaar :-)

katrien zei

O wat leuk allemaal,en wat een leuk vingerhoedstofje.

Guusje, zei

Wat wordt Mary mooi.