maandag 5 juni 2017

Door de warmte is er weinig van bloggen gekomen, te warm boven achter de pc. Maar naald en draad heb ik wel vastgehouden en er zijn weer wat blokjes voor de Stonefield bijgemaakt;
 
 
Ook moest ik van mezelf nog een klein tasje maken. Een die wel in mijn fietsmandje past, want die andere leuk maar niet voor onderweg. Laat er nu nog een blok van een oud quiltje liggen die te leuk was om niet te gebruiken en zo ging ik aan de slag en is dit het resultaat;
 
En dan nog even wat neerkrabbelen over mijn laatste "OEPS". Ik zou het NIET doen maar het is toch gebeurt; een nieuw quilt - borduur project " Dancing Chickens and Flying Pigs" zo LEUK de combinatie linnen en mooie wolletjes; 
Afgelopen zaterdagmiddag was de eerste "Flying Pigs Bee" bij Quilt Studio het Gooi in Eemnes. Het was goed verzorgd, we kregen een MOOI compleet pakket. Ja echt, inclusief borduurgaren en alles al in spiegelbeeld getekend TOP niet nadenken maar lekker DOEN;
Met tips van Yvonne gingen we aan de slag, tekenen, knippen, plakken en strijken; 
Terwijl wij bezig waren met blok 1, was Yvonne alvast begonnen met de voorbereidingen voor blok 2. Dat word ook weer een leuk blok met een Engeltje en ..... De tijd vloog voorbij en we hebben meteen een datum voor de volgende "Flying Pigs Bee" afgesproken;
Mocht je nu denken; WIL IK OOK, ik heb gehoord dat je nog mee kan doen. Stuur dan een mailtje naar, info@quiltstudiohetgooi.nl
 
Ik ga vandaag wat steekjes zetten er ligt genoeg, Tolman, Stonefield of Flying pigs. Het komt vast goed, fijne 2e Pinksterdag allemaal,  zwaaizwaai 

10 opmerkingen:

Noa zei

Leuk he de nieuwe quilt ik ben nu op vakantie en yvonne stuurt hem naar mij toe ben heel benieuwd want ik deed alles met H 250 maar zoals ik heb begrepen zit er nu iets anders bij

quiltingmieke zei

Piep
Oh oh wat zijn je blokken mooi!!

En die flying🐷🐷🐷🐷zaalig.. maar nog zoveel dat wacht .. dus nee ik niet🙁🙁knuf

sylvia zei

Ha, jij bent overstag..tis ook wel een hele leuke quilt! Ik hou me in...haha....er ligt hier TE veel. Arme ik....;)
Fijne dag, liefs, Syl

Yvonne zei

Goed bezig Else....en logisch toch....? Dat jij voor de wolletjes bent gevallen.....
Veel plezier vandaag!👋

Carin zei

Jouw tas is echt geweldig !! En die quilt die je gaat maken is ook een schatje, heel veel plezier daarmee, maar dat gaat zeker lukken.

BezigeBijMirjam zei

Keuke blokjes weer Else voor de Stonefields. En ja, een schatje jouw mandje met de schaapjes. Die heb ik woensdag al mogen bewonderen. Oh, oh, weer gevallen voor een nieuwe quilt. Het is ook een snoeperd, maar ik moet echt sterk blijven met zoveel onderhanden. Ook al zegt Judith altijd we tellen pas vanaf 20, maar ook dan heb ik nog genoeg. En ik verveel me er niet mee. Iedere keer kan ik wat anders oppakken. Groetjes,

Phyllis zei

Leuke projecten allemaal! Lastig he, nee zeggen tegen nieuwe plannetjes? Ik herken dat wel hoor, wie niet? Ik moet mezelf ook in de hand houden, heb voorlopig alleen nieuwe projecten in mijn hoofd. Heel veel plezier ermee en een fijne week!

Ageeth Dorsman zei

Er gaat toch niets boven een nieuw project, en zeker, als het zo'n leukerd is! Lekker van genieten!!!
Je blokjes en tasje zijn trouwens ook te lief...heel mooi.
Groetjes van Ageeth.

Marja Rijnsburger zei

Wat een schattig tasje heb je gemaakt, met een groot wil ik ook gehalte 😉.
Heerlijk toch om weer met een nieuw project te starten.
Ik ben bezig met de laatste hexagonnen rand van de Stonefields,en die moet ik van mezelf eerst afmaken voordat ik verder ga met iets anders.......pppffffffff wat is dat moeilijk.
Leuke stofjes gebruik je voor je stonefields blokken.
Fijne week.
Groetjes Marja

Marijke zei

Wat een leuke mandtas en nieuw project!!!
Veel plezier met steekjes maken!
groetjes van Marijke