zaterdag 5 augustus 2017

Het stond al een tijdje in de agenda maar gisteren was het dan zover. Een dagje uit met quiltvriendinnen en we boften want we hadden er heerlijk weer bij.

Eerst gingen we op de koffie bij Tamara van de Sampler in Haarlem;
Ik was er nog niet geweest, maar het voelde meteen goed bij Tamara. Voor ik het wist zat ik in de lapjesmand, GEWELDIG ik ben er dol op;
Zoals jullie kunnen zien heb ik er leuke schatten uit gehaald;
Daarna moesten we echt verder want een rondje Noord-Holland houd ook in een bezoekje aan Aljona in Schagen. Daar hebben ze ook veel LEUKS voor quiltmeisjes;
Na de lunch in Schagen reden we door naar de Quiltmuis van Marleen;  
En als je daar bent beland je in no time in haar heerlijke keuken en klets je over lapjes en meer;
Moe maar voldaan nu nagenieten van een heerlijk rondje Noord Holland het was geweldig meiden!! Volgende keer de ander kant van Nederland .....

Zwaaizwaai, fijn weekend allemaal
 

 

7 opmerkingen:

Annelies zei

Ziet er heel gezellig uit ! Goed weekend !

Marijke zei

Zo te zien en te lezen heb je een héééérlijk dagje uit gehad!
fijn weekend,
groetjes van Marijke

Yvonne zei

Bijna niets zo leuk als Quiltshop-hoppen met vriendinnen!
Mooie score uit de lappenmand en vast weer heel veel leuks gezien!
Fijn weekend!

Judith zei

Wat een heerlijke dag zo!

Phyllis zei

Gezellig hoor, altijd genieten op zo'n dagje.

Ageeth Dorsman zei

Dat lijkt me een heerlijk Noordhollands dagje-uit! En zo'n dagje kun je alleen maar doen met quiltvriendinnetjes. Ben nog nooit in deze winkeltjes geweest, maar het klinkt verleidelijk...
Groetjes van Ageeth.

Marja Rijnsburger zei

Wat is het toch heerlijk om een gezamenlijke hobby te hebben.
Groetjes Marja