dinsdag 15 augustus 2017

Afgelopen zaterdag was er weer "Mary Tolman" Bee. Het was leuk om te zien wat de dames hadden gemaakt in de afgelopen maanden. Het worden al hele tops, geniet even mee;
Op de grond op tafel en aan de muur het kan allemaal, zo verschillend en dat allemaal het zelfde patroon;
Die hieronder is die van mij, ik had alleen het middenstuk mee;
Zondag had ik nog de kriebels van wat ik de dag ervoor had gezien en heb ik mijn blokken uitgelegd (mooi tapijtje op mijn atelier). Stofjes bij elkaar gezocht, wat een heerlijk gepuzzel. Nu per hoek de blokjes naaien anders raak ik de weg kwijt;
Bij het eerste hoekblok mocht ik meteen een creatieve oplossing zoeken. Ik kwam namelijk 1 groen hexje tekort, dit blommetje is het geworden;

Fijne week,  zwaaizwaai

5 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Wat mooi in patroon de hexjes.
Je zou zo weer beginnen.
Groetnis Annie

Ineke zei

Wat is dit toch een prachtig patroon, zo verschillend van alle dames. Leuke oplossing!

Annelies zei

Heerlijk om naar te kijken !!

Yvonne zei

vandaag met eigen ogen kunnen bewonderen. Het wordt prachtig!

Phyllis zei

Zo vrolijk allemaal en prima oplossing!