donderdag 17 augustus 2017

Gisteren schoven er 3 dames aan tijdens de Bee bij "Quilt Studio Het Gooi" Nou kan iedereen daar zo aan schuiven, maar het was voor mij bijzonder. Het waren mijn vriendinnen uit Katwijk die ik al een tijdje niet gezien had. Zo leuk om ze weer live te zien en bij te kletsen; 
En quiltsters in een quiltwinkel, jullie snappen het toch .... hier in overleg over welke stofjes er mee naar huis mochten;
  Tussendoor showde ik mijn Mary Tolman quilt;
En vlak voor het naar huis gaan kwam ik er achter dat deze beide Yvonne 's binnenkort in de nieuwe "Het Klossie" staan. De een met een column en de ander met haar Holland quilt. Ik ben heel benieuwd, volgende week ligt "Het Klossie" in de quiltwinkels;
Jammer dat de uurtjes voorbij vliegen als het gezellig is, buiten nog even een foto;
Heerlijk van zulke ochtendjes, Quality Time.
 
Zo eerst achter de pannen en daarna weer aan de hexjes voor de Tolman. En voor het eind van deze week staat er nog een leuk ochtendje in de agenda, daarover de volgende keer meer. Zwaaizwaai,


8 opmerkingen:

Yvonne zei

Het was natuurlijk weer veel te kort zo'n ochtend maar gelukkig kunnen we over een poosje weer heel lang bijkletsen!
Het was gezellig!

Ineke zei

Wat gezellig Else, om je vriendinnen te ontmoeten op 'n Bee!!!

Annelies zei

Het was erg gezellig en wat wordt je Tolman mooi !!

Judith zei

Jee en ik was onverwachts vrij gisteren..... leuk dat jullie t zo gezellig hebben gehad!

Unknown zei

Dat is genieten Else!

Marijke zei

Leuk dagje heb je gehad!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Phyllis zei

Wat gezellig, dames!

Conny's-blog zei

Heerlijk he die gezellige ochtendjas tussen andere quiltsters............liefs.conny