zaterdag 25 november 2017


Aan het nagenieten van mijn dagje uit gisteren met Jacqueline. We reden al op tijd richting Nieuwegein, op naar de "Handwerk en Quilt dagen".

Het was erg gezellig veel bekende meisjes gezien en gesproken. Toen ik thuis kwam zag ik dat het foto's maken er bij in geschoten was. Klein stukje van deze twee vrolijkerds, helaas de andere bewogen; 
Gelukkig staat deze beauty met veel Spakenburgse stofjes er wel goed op;
 Nog even van dichtbij;
En met lege handen thuis komen, NEE dat gaat mij echt niet lukken. Leuk trommeltje en ook nog een paar lapjes, bandjes en malletjes voor ooit;  
Vandaag was het heerlijk weer om met lapjes te freubelen en morgen doe ik het nog is dunnetjes over. Straks na het eten weer een paar hexjes aanzetten ........


Fijn weekend,
Zwaaizwaai

10 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Zo gezellig samen naar handwerk en quilt dagen.
Weer genoten van alle moois
Leuke aankopen.
Fijne zondag.
Groetnis Annie

BezigeBijMirjam zei

Fijn dat je genoten hebt van het dagje uit. Dat idool de bedoeling natuurlijk. Leuke en mooie aankopen weer. Vanwege die aankopen ga ik nooit naar een beurs.mte verleidelijk! Fijn weekend!

Marjan zei

Prachtig, die Spakenburgse stofjes. En mooie hebbedingetjes heb je gekocht!

BezigeBijMirjam zei

Oh, oh, wanneer controleer ik nu eens! Idool moet zijn "is ook" en "mte" moet zijn Te. Doei!

Phyllis zei

Nieuwegein is altijd leuk, helaas kon ik er niet bij zijn.

Yvonne zei

Je hebt een mooie buit gescoord Else!

katrien zei

Mooie aankopen ,en ja foto's heb ook als eens pech gehad ,maar er zijn ergere dingen dan dat he.Het genieten van de beurs zal alles wel goed gemaakt hebben.

Annelies zei

Mooie aankopen hoor. Vandaag echt een binnendag, dus met lapjes werken zal wel lukken.

Ageeth Dorsman zei

Door de gezelligheid is het er hier eveneens bij ingeschoten om foto's te maken op deze leuke beurs, dus heeeel herkenbaar! Je hebt prachtige aankopen gedaan!
Groetjes van Ageeth.

hobbyshop fugeltsje zei

Ik vind je foto super leuk. Helaas heb ik ook alleen die twee improv modern quilts van mij op de foto gezet.
Te druk met andere dingen.
Veel plezier met je aankopen.
Gr. Miranda