donderdag 23 november 2017

Gisterochtend reed ik naar de andere kant van het dorp, om samen aan de plak te gaan. Het was gezellig en onze gastvrouw legde alles duidelijk uit. We gingen allemaal met een of meerdere LEUKE potjes naar huis; 
 Die hieronder mocht met mij mee;
Nog ff een foto van het randje; 
  
Het is zo leuk om te doen, het is zeker niet mijn laatste potje wat ik ga bekleden. Van de week eens kijken wat voor maatjes jampot er allemaal te koop zijn.

En als afsluiter van de ochtend mochten we 2 pronkrollen bekijken. SCHITTEREND, kan niet anders zeggen. Het was heel bijzonder om dit van zo dichtbij te mogen bekijken;
 

Lieve dames ik heb genoten bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige uurtjes.



Zwaaizwaai,

4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Heel erg leuk geworden Else. Zo mooi ook die pronkrollen! Fijne dag!

Annelies zei

Een heerlijke ochtend !

Yvonne zei

Wat een schattige 'bewaar' potjes zullen dat geworden zijn!

Ineke zei

Heel erg mooi. Mag ik vragen wat er onder het geborduurde lapje gaat?