vrijdag 10 november 2017

Afgelopen woensdag kreeg ik van Annelies dit lieve meisje voor in mijn vingerhoedjes-quilt;
Omdat ik bang was dat ze verloren zou gaan tussen al het andere wat er nog ligt heb ik deze lieverd er maar meteen aangenaaid. En ook de rode bloemetjes met te grappige zelfkant kreeg meteen een plekje;
En dan wat mij vandaag van de straat houd. Ik kreeg gisteren een uitnodiging om binnenkort met borduur vriendinnetjes een Bonne Maman deksel te bekleden, daar zeg je geen nee tegen.

Maar ja hoe groot moet het borduurtje zijn wat erop gaat komen?? Gelukkig was daar Annelies;  
Daarna goed tellen & meten, een duik in mijn borduur patroontjes (als ik goed heb geteld) moet dit meisje passen;
Meteen maar een begin gemaakt, wordt vervolgd;
Fijn weekend, Zwaaizwaai

10 opmerkingen:

Annelies zei

Zie ik daar ineens mijn eigen vingers ! Een heel leuk borduurtje om te maken ! Succes.

Carin zei

Prachtig dat stofje ! Weet je dat ik nog nooit van een Bonne Maman deksel heb gehoord, dus ik ben heel benieuwd waar dit lieve borduurtje voor gebruikt gaat worden

BezigeBijMirjam zei

Dat zal weer gezellig worden! Leuk borduurtje heb je uitgekozen. Fijn weekend!

Ineke zei

Wat een schattig meisje is in je vingerhoedjes-quilt gekomen.
Benieuwd hoe de deksel er uit gaat zien, succes

Judith zei

Dat beloofd weer prachtig te worden!

Annemiek zei

Ja Else dat wordt jam maken voor in je Bon Maman potje. :-) Ook een leuk klusje. Veel plezier met je dekseltje. Lieve groet, Annemiek Soer.

quiltingmieke zei

Piep heetlijk blogje meid..
En war leuk het borduurtje !! Knuf

Phyllis zei

Wat een lief stofje, super om op deze manier herinneringen in je quilt te naaien, dat maakt het extra bijzonder. En wat schattig dat deksel-borduurtje.

Yvonne zei

Van het stoffen meisje naar het borduurmeisje....kleine stap toch! Ziet er leuk uit allebei!

Marja Rijnsburger zei

Een gezellig blogje weer.
Fijn weekend.
Groetjes Marja