dinsdag 14 november 2017

Afgelopen zaterdag was mijn laatste keer Tolman Bee. Vriendin Inez had haar top af, wat een FEEST om naar te kijken, live nog MOOIER van kleur;
Van de overige 4 dames had er nog een haar top mee, ze schiet ook lekker op;
En ikke, ik ben halverwege met mijn top. Vanmorgen alles is uitgelegd, dat maakt het lapjes uitzoeken een stuk makkelijker. Dit gaat het worden;
Meteen de randen gesneden en apart in een zakje gestopt, ik moet er niet aan denken dat ik er per ongeluk in knip;
Nu eerst verder met wat huishoudelijke klusjes en dan na het middag bammetje,  weer tekenen, knippen en plakken. 
Zwaaizwaai ...........

13 opmerkingen:

Annelies zei

Heel erg mooi !!

Annie Kingma zei

Heel mooi, de kleurtjes ook.
Succes verder.
Groetnis Annie

Phyllis zei

Prachtig, heerlijk om al die kleuren bij elkaar te zien! Geniet van je middag.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Schitterend zo mooi!!!!

BezigeBijMirjam zei

Wat is het toch een leuke vrolijke quilt!

Carin zei

wat een kleurrijke quilts

Judith zei

Volgens mij ben jij ook al een heel eind opweg! Ziet er prachtig uit!

marga zei

Wat worden dat toch mooie quilts. Prachtig om te zien wat je van hexjes allemaal kunt maken.
Groeten
Marga

Ineke zei

Prachtig en wat een werk!

Yvonne zei

Ooo Else, wat zijn die tops mooi! Dat geeft jou vast weer veel inspiratie om door te gaan want die van jou wordt ook zo leuk!

Annemiek zei

Hoi Else, prachtige kleurige quilts die Tolman. Veel plezier met het verder hexen. Groetjes Annemiek

Ageeth Dorsman zei

Wat een mooie Tolman-tops! Die van jou wordt echt een vrolijkerd, in deze sprankelende kleuren. Ik moet zeggen, dat ik inmiddels jullie verslaving aan hexagonnen een klein beetje begin te begrijpen ;)
Ik ben heel benieuwd, hoe jouw quilt er straks met de randen eraan vast, uit gaat zien!
Groetjes van Ageeth.

katrien zei

Wat een mooie werken.En al die kleurtjes zo mooi.