woensdag 15 november 2017

Gisteren gleden de kinderpostzegels 2017 door de brievenbus en ook deze tas, handig als boodschappentas in mijn fietsmand;

Het is wel een dunnetje, prakkedenk hmmm. Heb ik me toch een mooie bij kleurende lap en bandje gevonden;
Het begint al wat te worden, nu alleen nog even bedenken of er een stukje voering uit mag piepen zoals hieronder;
Of dat ik het eronder houd ......... prakkedenkdenk. Vanavond maar ff op een hangertje aan de kamerdeur, kan ik er af en toe een blik op werpen onder het hexagonen;
Als het klaar is laat ik het hier voorbij komen. 
Fijne avond, zwaaizwaaai ............

3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Wat heb je van een leuke tas weer ff gauw een héle leuke tas gemaakt! Groetjes!

Annie Kingma zei

Leuk hoor.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Wat een leuke tas..... kinderpostzegels.....komen ze daar nog steeds mee langs de deur? Geen idee dat die nog steeds bestaan! In ieder geval is de tas super en opgeleukt door jou helemaal uniek!