donderdag 17 mei 2018

Ik heb mijn "Winterse hexjes" omgedoopt in "voorjaar/zomer hexjes" die vrolijke kleurtjes van mij is niets winters aan.

Vorige week heb ik 2 nieuwe stofjes toegevoegd, oranje en een ander printje roze. Ik twijfelde nog een beetje maar deze week kan je er wat meer van zien en ik ben blij met mijn keuze;
 
En mijn vingerhoedjes top begint nu ook ergens op te lijken, een meter hoog en 1.40 breed. Er mag nog een metertje in de hoogte bij; 
De volgende 35 cm heb ik alweer uitgezocht, kan ik weer lekker achter elkaar doornaaien;
 ff een close-up er zitten zoveel grappige printjes in;
Nu eerst verder met huishoudelijke klusjes en vanmiddag weer tijd voor een steekje aan .....

Tot gauw, zwaaizwaai

10 opmerkingen:

Annelies zei

Je nieuwe kleiren in de hexjes doen het erg goed en wat groeit je vingerhoedjestop ! Je blijft kijken naar alle leuke printjes.

Annie Kingma zei

Mooie kleuren gekozen, zomers hexjes is ook beter nu het zo mooi weer is.
Groetnis Annie

Annemiek zei

Goed dat je afscheid hebt genomen van de winter. Veel te fijn die zomer. Lekkere Else kleuren. Groetjes

Yvonne zei

Je hebt gelijk, het ziet er zomers uit. Ook leuk tegen een winterdepressie zulke kleurtjes!
Enig, je vingerhoedjes!

Ageeth Dorsman zei

Het zijn zeker qua kleur geen winterse hexjes, maar gewoon vrolijke Else-hexjes! Heel mooie kleurkeuze. En je vingerhoedjes zijn ook al zo mooi, lief en leuk, zeker van dichtbij.
Groetjes van Ageeth.

Ineke zei

Ja, met deze kleuren kun je het geen Winterse hexjes meer noemen. Die van mijn zijn meer najaar hexjes, late zomer, begin herfst.
Wat een mooie kleurtjes van je vingerhoedjes!
Fijn weekend

Marjan zei

Wat worden ze prachtig in deze kleurtjes, Else, jouw hexjes! En je vingerhoedjes: ook al zo leuk!

BezigeBijMirjam zei

Mooie kleurtjes en leuke printjes bij elkaar Else. Zowel de hexjes als de vingerhoedjes. Je hebt gelijk, winters doen jouw hexjes echt niet aan. Het is een vrolijk geheel. 🤗

Phyllis zei

Alle hexjes zijn leuk , maar lente, ja dat blijft toch wat vrolijker. Allemaal vrolijke lapjes in je blog, ook de vingerhoedjes :-)

Freubelsien zei

Gezellige hexsjes hoor. .