donderdag 10 mei 2018

Van de week niet heel veel gedaan, ik ben halverwege mijn huiswerk van de "Winterse Hexjes". Het is geen wedstrijd, ik geniet van mijn steekjes en daar gaat het om;
Afgelopen zaterdag mocht ik weer een blok van de "Flying Chickens quilt" ophalen. Het waren weer gezellige uurtjes met de dames.

Ik heb eerst dit blok afgemaakt, die moest nog een paar steekjes; 
Gisteren mocht ik aan het volgende blok beginnen;
Wat heb ik toch een heerlijke hobby, veel verschillende technieken & projecten om aan te werken.

Heel fijn weekend, zwaaizwaai 

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Ach het is heerlijk weer, je bent lekker bezig en soms gaat het wat sneller zolang je er maar plezier in hebt. En je flying pigs blok is weer een gezellig blok geworden. Groetjes.

BezigeBijMirjam zei

Dat we een leuke hobby hebben staat als een paal boven water. Heerlijk. Mooi jouw hexjes. Ik weet nog niet of ik met beige, mijn kleur waar ik de randen mee zou "moeten" doen, doorga. Ik wacht even het verdere verloop van het patroon af. Dan kom ik er maar achteraan. Wat je zegt, het is geen wedstrijd. Leuk ook jouw flying pigs. Fijne dag!šŸ¤—

katrien zei

Leuke werkjes om aan te werken.

Yvonne zei

Enige blokken Else en een leuke nieuwe rand om je hexjes. Wij vervelen ons nooit gelukkig zolang we met onze lapjes mogen spelen!

Annelies zei

Ja, we hebben een heerlijk hobby. Leuk om naar je mooie blokken en hexjes te kijken. Goed weekend !

Ineke zei

Wat een leuk blok, maar je hexjes -lap wordt ook erg mooi! Succes

KijkDaarIs zei

ziet er allemaal leuk uit !
En het is helemaal waar ..het is geen wedstrijd..lekker genieten van waar je mee bezig bent...mooie lapjes de steekjes die je maakt en ondertussen nieuwe werkjes bedenken.....gewoon lekker doen waar je zin in hebt!
Fijne dag !
xxx

Freubelsien zei

Heerlijk lieverd ...wat een gezellige blogje...de Pigs worden mooie he.
Ik verwacht volgende week 2 blokken .
Liefs sieneke .