woensdag 10 december 2008

1e KLOSJE

OEPS ik ben een beetje stout bedenk ik me ineens! Geluk dat de Sint het land al uit is (lol) Het is nog wel geen klosjes-zaterdag, maar ik kon het niet laten om vandaag toch mijn 1e klosje 7,5 x 7,5 cm op mijn logje te zetten! Als de Opperklosser nou maar niet mijn klosjes lidmaatschap intrekt. Zal ik een liedje voor je zingen? Nee dat kan ik je oren niet aan doen, hihi. Je houd vast van beren, ik zal er een foto van mijn laatste berige creatie bij doen om het goed te maken! De beer is gemaakt op cursus in November dit jaar in Duitsland bij Marian bears, 30 cm groot en haar velletje is gemaakt van een oud tafelkleed.

Nou weer genoeg gekletst, hier komen de foto's

de oranje/rode is mijn beer!
Zullen jullie voor me duimen dat ik mag blijven van de opperklosser?
Later, hopelijk tot klos

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik duim zeer zeker! Zo'n mooi klosje en prachtige beren. Daar moet supergoof toch voor smelten.

Anoniem zei

smeltsmeltsmelt,....
dweilerdedweil,.....
;o)

Gaaf klosje,...
Ik begrijp het wel hoor,....
De klosjes zijn gewoon onweerstaanbaar!
;o)))))))))))))))))

Anoniem zei

Volgens mij mag je blijven ;-).
Ik ben zelf nog druk bezig met snijden voor de klosjes.


annette

Anoniem zei

Gááf hè, klosjes maken, ik heb de mijne ook alweer af, maar ik moet er nog mee op de foto... dus m'n blogje bij Juul :o) komt morgen (pas).
En komt er morgen bij jou óók weer een blogje...?
*giechel*
huppeldehup ~~~~~~~ tot later ~~~~~~>
;o)

Anoniem zei

Leuk klosje,en wat een schattige beertjes.