dinsdag 4 december 2012

Ja, ik weet het tis hier een en al wolletjes wat de klok slaat. Vrijdag heb ik mijn shawl afhaakt. Het was niet makkelijk om een foto te maken maar dit is het geworden;
Zaterdag zijn we naar Finlandia in Bergen geweest om nieuwe wolletjes te kopen, ohhhhhhh ik word helemaal vrolijk van de kleuren;  
Daarna zijn hebben we een heerlijke strandwandeling gemaakt op het strand van Bergen aan Zee. Nieuwe shawl om en eerst maar tegen de windrichting in aan de wandel gegaan.
 
 
En dan nu nog een paar kleine kadootjes halen in opdracht van de Sint. Hele fijne week, knuffel van mij

21 opmerkingen:

Rennie zei

Wat een prachtige sjaal is het geworden. Volgens mij komen die mooie pretoogjes nu nog beter uit. Knap hoor en dan die nieuwe wol!!!! Oh dat wordt weer genieten. Wat ga je er van haken / breien?

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha wat een prachtige kleurtjes heb je daar en wat een heerlijke warme sjaal. Hij staat je echt subliem.

Veel plezier morgen denk ik he?

groetjes

Wietske

Plakhuis zei

Je hebt een lekkere warme sjaal gehaakt en je wolletjes voor de volgende zijn ook prachtig!

Annie Kingma zei

Heerlijk warm en vrolijke sjaal, staat je mooi.
Ook de andere is mooi, en je gekochte willotjes.
Wat ga je er van maken ?
Groetnis Annie

Berna zei

Leuk die sjaal en prachtige kleuren van de nieuwe wolletjes. Wat gaat het worden?
Have a nice day!

Juicybear zei

Prachtige sjaal zeg geen wonder dat je in de Groetjes Anneke

Dorine zei

Mooie sjaal en leuke nieuwe wolletjes. Ben benieuwd wat dat gaat worden!!

sylvia zei

je ziet er leuk uit met je sjaal: superleuk project!!
groetjesssssss, Syl

Gert zei

Ik kan mij wel helemaal voorstellen dat je dol bent op wolletjes, de kleuren zijn ook zo mooi. Je sjaal is helemaal geweldig geworden, prachtige kleuren, en hij staat je goed. Mooi werk!

Lida zei

Gave sjaal! Echt schitterend! Mooie wol! Groetjes
Lida

carina zei

Je sjaal is wel heel mooi geworden zeg! En meteen lekker ingezet bij die heerlijke strandwandeling. Nou je kan weer even voort volgens mij. Leuk dat je zo enthousiast bent. Besos carina

Merian zei

Heerlijk die sjaal. Zal lekker warm zijn!
Groetjes Merian

Anoniem zei

Hey Else,

Wat is tie gaaf, mooie kleuren, helemaal Else, top!
En ben je lekker uitgewaaid?
Knuffel,
Anja

KijkDaarIs zei

Wat een leuke sjaal..mooie kleuren en wat kun je er lekker in weg kruipen!!
en de nieuwe bolletjes hebben ook weer mooie kleurtjes....
fijne avond

Ellie zei

Prachtige shawl!
En wat een mooie kleuren van die wolletjes! Veel plezier ermee!
Groetjes,

aafje zei

hoi hoi
wat zul je genieten van die mooie sjaal en zo te zien heb je hem al goed ingewijd
groetjes aafje
uit barneveld

(laatst bij steekjes en kruisje heb ik je gesproken )

Yvonne zei

Wat een geweldig leuke shawl Else! en wat een leuke foto's! Laat de kou nu maar komen hè? Je bent er zo te zien helemaal klaar voor en nog niet klaar met haken en breien....prachtige wol heb je gekocht!

Elisabeth zei

Prachtig is je sjaal geworden...en met die bolletjes heb ik ook in mijn handen gestaan, misschien de volgende keer...ben benieuwd wat het gaat worden.

Yvonne aka sommeke zei

Oooooh kwijl, kwijl, die is mooi!

Guusje, zei

Wat os je sjaal prachtig geworden en wat een mooie nieuwe wol heb je gekocht. Mooie foto's zijn er ook van je gemaakt, heerlijk om zo even uit te waaien.

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige sjaal,...